برنامه نویسی اندروید با پایتون
اگه دوس داری php یاد بگیری همراه من باش
منوی اصلی
منوی اصلی
موضوعات مطالب
آمار
» افراد آنلاین : 1
» بازدید امروز : 2
» بازدید دیروز : 5
» هفته گذشته : 48
» ماه گذشته : 40
» سال گذشته : 678
» کل بازدید : 4501
درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
نظر سنجی
طراح قالب
تبلیغات
کد تبلیغات
بازدید : 41 دسته : <-PostCategory->

مهمتر از این کامپایل کردن کدهای شما و تست کردن آنها روی دستگاه اندروید می تواند بسیار سریع انجام شود. پایتون یک زبان برنامه نویسی یکی از سریع ترین روش ها می باشد تا بتوانید برنامه خودتان را تولید و به اجرا برسانید.

 

برنامه نویسی اندروید با پایتون

 

علاوه بر این اینها زمانی که شما در برنامه نویسی اندروید با پایتون با ویژگی های بیشتری آشنا می شوید و آنها را بکار می برید شما می توانید از ترفند های شگفت انگیز زیادی درجهت امکانات بخشی به تلفن همراه خود استفاده کنید. در برنامه نویسی اندروید با پایتون کافیست فقط با چند حرکت کوتاه یک برنامه APK کامل ایجاد کنید

پایتون چیست؟

پایتون یک زبان برنامه نویسی نسبتا جدید است که توسط گیدو ون راسوم در سال 1991 طراحی شده است. فلسفه رایج طراحی این زبان قابل فهم بودن آن است به عبارتی دیگر یعنی اینکه حتی یک غیر کد نویس هم بتواند کدهای آن را پیگیری کرده و بفهمد.

پایتون فضای سفید زیادی را مورد استفاده قرار میدهد و باعث استفاده کار آمدی از دستورات می شود این یعنی با تعداد خطوط کمتری از دستورات می تواند کارهای زیادی را انجام دهد.

این سادگی و ظرافت باعث می شود پایتون انتخاب خوبی برای برنامه نویسان جدید باشد. برای شروع، مفسران قابل دسترسی در سیستم عامل های چند وظیفه ای وجود دارند یعنی شما می توانید کدهای خودتان را در ویندوز، مک، لینوکس و اندروید اجرا کنید.

پایتون یکی از زبان های برنامه نویسی اصلی است که شامل طیف گسترده ای از ابزاره های هیجان انگیز می باشد که این زبان را یک زبان ایده آل برای یادگیری کودکان می کند.



میلاد اعتمادیفر یکشنبه 08 تیر 1399 نظر بدهید!
عناوين آخرين مطالب ارسالي
صفحات دیگر