تفاوت کارگو و فریت بار
اگه دوس داری php یاد بگیری همراه من باش
منوی اصلی
منوی اصلی
موضوعات مطالب
آمار
» افراد آنلاین : 1
» بازدید امروز : 10
» بازدید دیروز : 4
» هفته گذشته : 40
» ماه گذشته : 114
» سال گذشته : 752
» کل بازدید : 4575
درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
نظر سنجی
طراح قالب
تبلیغات
کد تبلیغات
بازدید : 41 دسته : <-PostCategory->

کارگو و فریت بار :

خیلی از افراد فریت بار و کارگو را اشتباه می گیرند اما باهم تفاوت عمده دارند .

کارگو نوعی سرویس حمل و نقل است که برای حمل بار تجاری توسط هواپیما استفاده می شود لذا چون بار جنبه تجاری دارد قاعدتا بارهای سنگین وزن تر با عوارض گمرکی و مالیاتی همراه است و امکان جابه جایی با هواپیمای مسافربری برای اینکار وجود ندارد اما در فریت بار بارهای شخصی و سبک توسط هواپیما جابه جا می شود و چون جنبه تجاری ندارد مالیات و عوارض گمرکی ندارند یا خیلی کم است لذا می توان این بارها را همراه با هواپیماهای مسافربری ارسال کرد. 

کارگو :

محموله‌های تجاری که غالبا با هدف کسب درآمد و پس از پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به کشور دیگری صادر می‌شود به عنوان بار تجاری یا کارگو نام گذاری می‌شوند. این محمولات برای صادر شدن نیاز به مدارک متنوعی از جمله جواز گمرکی، گواهی مبدا، Invoice و ..... دارند.

فریت بار :

محموله‌هایی که فاقد ارزش تجاری هستند و برای ارسال آن‌ها به غیر از اسناد هویتی نیاز به مدرک دیگری نیست به عنوان فریت شناخته می‌شوند. برای ارسال فریت نیازی به پرداخت حقوق و عوارض گمرکی نمی‌باشد، لوازم شخصی سفری، نمونه کالاها و مواردی از این قبیل در این دسته قرار می‌گیرند.

از ماهیت تعریف بالا می توان متوجه شد که هزینه کارگو بسیار بیشتر از هزینه فریت بار است. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟

در ما در تی‌ اکسپرس از ۰ تا ۱۰۰ فرآیند ارسال کالا چه به صورت کارگو و چه به صورت فریت را برای شما انجام می‌دهیم، شما می‌توانید با استفاده از سایت http://my.ti.express  با کمترین دغدغه به راحت‌ترین روش ممکن محموله‌های خود را ارسال کنید و همچنین به صورت آنلاین مراحل ارسال کالای خود را رهگیری و رصد کنید.



میلاد اعتمادیفر یکشنبه 31 مرداد 1400 نظر بدهید!
عناوين آخرين مطالب ارسالي
صفحات دیگر