خدمات تی اکسپرس
اگه دوس داری php یاد بگیری همراه من باش
منوی اصلی
منوی اصلی
موضوعات مطالب
آمار
» افراد آنلاین : 1
» بازدید امروز : 7
» بازدید دیروز : 4
» هفته گذشته : 37
» ماه گذشته : 111
» سال گذشته : 749
» کل بازدید : 4572
درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
نظر سنجی
طراح قالب
تبلیغات
کد تبلیغات
بازدید : 51 دسته : <-PostCategory->

خدمات تی اکسپرس :

ما در تی اکسپرس طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌کنیم؛ این خدمات شامل اکسپرس، اکونومی، کارگو، خدمات ارزش افزوده و موارد دیگر است. همچین شما می‌توانید از خدمات تی‌اکسپرس از طریق آدرس سایت http://my.ti.express استفاده کنید. شما از طریق این پنل می‌توانید استعلام قیمت کنید، سفارش ثبت کنید، زمان حمل را مشاهده و رصد کنید و مراحل ارسال مرسوله خود را به صورت آنلاین رهگیری کنید.

بطور کلی 4 نوع سرویس حمل و نقل بین المللی وجود دارد  که شامل:

1- هوایی

2- زمینی

3- ریلی

4- دریایی

که در تی اکسپرس بر حمل هوایی تمرکز شده است.

خدمات کارگوی هوایی و بین المللی به طور کلی دو تفاوت اصلی با ارسال محموله در داخل کشور دارد: ۱- محدودیت‌های گمرکی ۲- محدودیت‌های عملیاتی

حمل و نقل کالا از طریق کارگوی هوایی بین المللی بر خلاف حمل نقل داخلی که تنها داخل مرزهای یک کشور انجام می‌شود، باید از کانال نظارت گمرکی کشور مبدا و مقصد عبور کند. 

بیشتر خدمات تی اکسپرس حول فریت بار و کارگو است اما فریت بار و کارگو چیست و چه تفاوت هایی باهم دارند؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

کارگو :

محموله‌های تجاری که غالبا با هدف کسب درآمد و پس از پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به کشور دیگری صادر می‌شود به عنوان بار تجاری یا کارگو نام گذاری می‌شوند. این محمولات برای صادر شدن نیاز به مدارک متنوعی از جمله جواز گمرکی، گواهی مبدا، Invoice و ..... دارند.

فریت بار :

محموله‌هایی که فاقد ارزش تجاری هستند و برای ارسال آن‌ها به غیر از اسناد هویتی نیاز به مدرک دیگری نیست به عنوان فریت شناخته می‌شوند. برای ارسال فریت نیازی به پرداخت حقوق و عوارض گمرکی نمی‌باشد، لوازم شخصی سفری، نمونه کالاها و مواردی از این قبیل در این دسته قرار می‌گیرند.

در ما در تی‌اکسپرس از ۰ تا ۱۰۰ فرآیند ارسال کالا چه به صورت کارگو و چه به صورت فریت را برای شما انجام می‌دهیم، شما می‌توانید با استفاده از سایت ما  با کمترین دغدغه به راحت‌ترین روش ممکن محموله‌های خود را ارسال کنید و همچنین به صورت آنلاین مراحل ارسال کالای خود را رهگیری و رصد کنید.



میلاد اعتمادیفر یکشنبه 31 مرداد 1400 نظر بدهید!
عناوين آخرين مطالب ارسالي
صفحات دیگر