چگونه با لپ تاپ اتریوم استخراج کنیم؟
اگه دوس داری php یاد بگیری همراه من باش
منوی اصلی
منوی اصلی
موضوعات مطالب
آمار
» افراد آنلاین : 1
» بازدید امروز : 15
» بازدید دیروز : 4
» هفته گذشته : 45
» ماه گذشته : 119
» سال گذشته : 757
» کل بازدید : 4580
درباره وبلاگ

آرشيو مطالب
نظر سنجی
طراح قالب
تبلیغات
کد تبلیغات
بازدید : 59 دسته : <-PostCategory->

استخراج اتریوم با لپ تاپ :

علاوه بر سرمایه گذاران حرفه ای ، افراد زیادی هستند که اتریوم را خریداری می کنند و امیدوارند که به محض شروع، قیمت آن افزایش یابد و سود سرشاری را به همراه داشته باشد. البته این می تواند به سرعت سود عظیمی را برای برخی افراد به همراه داشته باشد ، اما بیشتر اوقات منجر به شکست می شود. دلیل این امر این است که بازار ارزهای رمزپایه بسیار غیرقابل پیش بینی است و نیاز به تحقیقات و مدیریت زیادی دارد.

اگر می خواهید اتریوم را روی ویندوز استخراج کنید ، چندین گزینه سخت افزاری نیاز دارید.


سخت افزار استخراج  اتریوم با لپ تاپ:

  • پردازنده گرافیکی

اولین و رایج ترین گزینه برای بازیابی اتریوم با لپ تاپ ، پردازنده گرافیکی است. با نصب نسخه صحیح ویندوز ، این برج های استخراج گزینه اصلی اکثر افرادی است که می خواهند به استخراج رمزنگاری بپردازند و در ابتدا آماده سرمایه گذاری هستند. استخراج GPU به دلیل کارایی بسیار محبوب است. در این نوع استخراج از کارت گرافیک به مدت طولانی در اتریوم استفاده می شود.

هرچه از کارت های بیشتر و بهتری استفاده کنید ، انتظارات بیشتری نیز خواهید داشت. نکته منفی این است که کارت های گرافیک بسیار گران هستند. خود پردازنده های گرافیکی گران ترین هستند و نباید مادربرد ، منبع تغذیه ، خنک کننده ، برق و ... را فراموش کنید.

  • پردازنده ها


با استفاده از گزینه سخت افزاری پردازنده ، می توانید استخراج دهلیز با لپ تاپ را تجربه کنید ، اما معمولاً توصیه نمی شود. ساده ترین و اصلی ترین دلیل آن این است که استخراج پردازنده اغلب گران است. با این وجود ، بازیابی CPU به دلیل در دسترس بودن همچنان مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به رایانه و پارامترهای آن می توانید سود کسب کنید.

  •   ASIC


استخراج اتریوم ASIC احتمالاً پردرآمدترین گزینه در حال حاضر در بازار است. اگر می خواهید اتریوم را از رایانه خود استخراج کنید ، ممکن است ASIC راهی برای شما باشد. ASIC ها (مدارهای مجتمع نرم افزاری) دستگاه های خاصی هستند که برای هدفی خاص طراحی شده اند. ASIC ها در بیشتر زمینه ها رقبای خود را شکست می دهند - راه اندازی آنها دشوار نیست ، نیازی به نگهداری ندارند و معمولاً استفاده از آنها آسان است.

هنوز هم ، آنها بسیار گران هستند - اما بسیار موثر هستند. وقتی به چگونگی استخراج اتریوم با لپ تاپ با استفاده از ASIC فکر می کنید ، به زودی متوجه خواهید شد که یافتن این دستگاه ها معمولاً بسیار دشوار است. به محض ذخیره شدن آنها در بازارهای آنلاین یا فروشگاه ها ، مردم آنها را خریداری می کنند. اخیراً اعلام شد که سری جدید ASIC تقریباً آماده راه اندازی است.

در این ارتباط به طور خاص تأکید شده است که این ASIC های جدید شش برابر قدرتمندتر و کارآمدتر از نسخه های قبلی هستند. بسیاری معتقدند که چنین دستگاه هایی عدم تعادل بازار را ایجاد می کند و هرج و مرج را در جامعه استخراج GPU ایجاد می کند.

پس اگر قصد استخراج اتریوم را دارید در هنگام خرید لپ تاپ و خرید کارت گرافیک دقت لازم را داشته باشید.



میلاد اعتمادیفر دوشنبه 17 خرداد 1400 نظر بدهید!
عناوين آخرين مطالب ارسالي
صفحات دیگر